Skupinska srečanja

Ker smo ljudje bitja treh razsežnosti (telesne, duševne in duhovne), je osebnost preplet in medsebojni odnos vseh treh opisanih razsežnosti, ki so včasih skladne, včasih pa se med seboj razhajajo. Telesni del osebnosti obravnavamo medicinsko, duševni del psihološko, duhovni del pa kot pamet in modrost, ki sta nadgradnji mišljenja in ljudem omogočata ozaveščenost sebe, doživljanje čustvenih in miselnih dogajanj, njihovo vrednotenje in določanje smisla lastnemu bivanju. Osebnost pojmujemo kot medsebojni odnos opisanih treh razsežnosti, ki omogočajo učinkovitost (odprtost navzven), odgovornost (skrbnost, poštenost), človečnost (naklonjenost, ljubeznivost) in ustvarjalnost (izvirnost, uporabnost). Ker vodi tematske skupine psihoterapevt, ki je hkrati zdravnik z dolgoletnimi izkušnjami, se bo pogovor nanašal tudi na samospoštovanje, življenjski slog, delovanje možganov, načine čustvovanja, psihično zdravje, način spopadanja s stresom, način prehranjevanja in podobno.

Skupinska srečanja bomo uvedli, čim bo prijavljenih dovolj posameznikov za oblikovanje tematske skupine za eno (ali več) spodaj navedenih vsebin.

  1. Stres in izgorelost
  2. Depresivnost in tesnoba (anksioznost)
  3. Psihosomatske motnje
  4. Osamljenost (socialna izolacija)
  5. Sindrom ADD/ADHD.

Število udeležencev: Največ 8.

Čas trajanja enega srečanja: dve šolski uri (90 minut).

Pogostost srečanj: enkrat na teden.

Cena: 15 €/uro (30 €/srečanje).

Psihoterapevt: Viljem Ščuka.

Viljem Ščuka, ustanovitelj

Zdravnik, ki je svojo strokovno dejavnost usmeril v raziskovanje in razvoj zdravega načina življenja otrok in mladostnikov, se specializiral v šolski medicini, dispanzerski metodi dela in psihoterapiji. Raziskuje bolezni, ki so posledica neustreznih družbenih odnosov in napačno izbranega življenjskega sloga posameznikov, kar je po njegovem mnenju vzrok za odklone v čustvovanju in vedenju otrok in mladostnikov ter za čedalje pogostejše psihosomatske težave odraslih. Zadnja leta se ukvarja z oblikovanjem osebnosti otrok, mladostnikov in odraslih, z motnjami v komunikaciji, preprečevanju stresa in izgorelosti ter hiperkinetično motnjo oz. z ADHD.

Dragan Pijevac, strokovni sodelavec

Specialni pedagog za motnje vedenja in osebnosti, profesor športne vzgoje in trener. Ima desetletne izkušnje pri delu z otroki, mladostniki in odraslimi s čustvenimi težavami, z motnjami vedenja in osebnosti, hiperkinetično motnjo – ADHD, težavami v samoobvladovanju, samouničevalnem vedenju in depresijo. Dodatno se je usposabljal na Šoli osebnosti pri dr. Viljemu Ščuki, kjer se je pred osmimi leti zaposlil kot njegov asistent pri izobraževanju in svetovanju. Trenutno se izpopolnjuje na specialističnem študiju psihoanalitične psihoterapije in doktorskem študiju psihologije.

Gregor Vogrinčič, zunanji sodelavec

Komercialist in aktiven športnik. Skrbi za promocijo Šole osebnosti.
Od otroštva se ukvarja s športom in kot posameznik, ki se sam sooča z ADHD, pomaga drugim, da skozi gibanje in šport spoznajo sebe, prepoznajo svoje občutke in jih usmerja v obvladovanje le-teh.

Za pristen stik z okoljem je najprej potreben pristen stik s seboj.

Osebni podatki

6 + 4 =

ŠOLA OSEBNOSTI d.o.o.

Raziskovalna, razvojna in izobraževalna dejavnost
Štihova ulica 17
SI-1000 Ljubljana

ŠOLA OSEBNOSTI d.o.o.

Raziskovalna, razvojna in izobraževalna dejavnost
Štihova ulica 17
SI-1000 Ljubljana

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close