O nas
Dejavnost »Šole osebnosti« se nanaša na razvoj, oblikovanje in vzdrževanje osebnostne celovitosti posameznika in njegovega odnosa do sebe, do drugih in do okolja. Gre za doživljajsko (fenomenološko) in ne le za znanstveno (analitično) predstavo o človeku. Šola želi posameznike usmeriti v vsebine, ki jih glede na antropološki razvoj že poznamo, a se jih zaradi pretirano tehnološke in znanstvene zagledanosti ne znamo uporabljati. S svojimi strokovnimi vsebinami smo si doslej pridobili več tisoč poslušalcev po vsej državi in njihovo število še vedno narašča.
Zgodovina Šole osebnosti
V 10 letih delovanja »Šole osebnosti« je nadaljevanje preteklih 10 let preventivne dejavnosti na področju razvoja osebnosti. V letih pred ustanovitvijo »Šole osebnosti« sem izpeljal nekaj obsežnih izobraževanj ter številnih celodnevnih seminarjev, dvo- do štiriurnih predavanj in nekaj tisoč psihoterapevtskih ur dela z nekaj sto šolarji, mladostniki, njihovimi starši in drugimi odraslimi posamezniki, ki so iskali mojo terapevtsko pomoč. Moj doslej najobširnejši je bil štiriletni 900 urni pilotski projekt s 50 mentorji iz pedagoških in zdravstvenih služb, ki so v obliki izkustvenih delavnic urili v osebnostni rasti 350 učencev in dijakov osnovnih in srednjih šol v Sloveniji. (Projekt je opisan v knjigi Viljem Ščuka: »Država v megli«, Ljubljana, 2012). Država se pač ni želela angažirati pri prizadevanjih, da bi Slovenci dosegli raven šolanja v skandinavskih deželah.
Izpeljali smo tudi nekaj deset večdnevnih izobraževanj za vodstvene delavce iz gospodarstva in javnih služb, nekaj sto enodnevnih seminarjev za strokovne delavce v šolstvu, zdravstvu, gospodarstvu in javni upravi, ter preko tisoč predavanj za strokovnjake, mladino, študente, starše in občane.
Kdo smo
Viljem Ščuka, ustanovitelj
Zdravnik, ki je svojo strokovno dejavnost usmeril v raziskovanje in razvoj zdravega načina življenja otrok in mladostnikov, se specializiral v šolski medicini, dispanzerski metodi dela in psihoterapiji. Raziskuje bolezni, ki so posledica neustreznih družbenih odnosov in napačno izbranega življenjskega sloga posameznikov, kar je po njegovem mnenju vzrok za odklone v čustvovanju in vedenju otrok in mladostnikov ter za čedalje pogostejše psihosomatske težave odraslih. Zadnja leta se ukvarja z oblikovanjem osebnosti otrok, mladostnikov in odraslih, z motnjami v komunikaciji, preprečevanju stresa in izgorelosti ter hiperkinetično motnjo oz. z ADHD.
Dragan Pijevac, strokovni sodelavec
Specialni pedagog za motnje vedenja in osebnosti, profesor športne vzgoje in trener. Ima desetletne izkušnje pri delu z otroki, mladostniki in odraslimi s čustvenimi težavami, z motnjami vedenja in osebnosti, hiperkinetično motnjo – ADHD, težavami v samoobvladovanju, samouničevalnem vedenju in depresijo. Dodatno se je usposabljal na Šoli osebnosti pri dr. Viljemu Ščuki, kjer se je pred osmimi leti zaposlil kot njegov asistent. Trenutno se izpopolnjuje na specialističnem študiju psihoanalitične psihoterapije in doktorskem študiju psihologije.
Gregor Vogrinčič, zunanji sodelavec
Komercialist in aktiven športnik. Skrbi za promocijo Šole osebnosti.
Od otroštva se ukvarja s športom in kot posameznik, ki se sam sooča z ADHD, pomaga drugim, da skozi gibanje in šport spoznajo sebe, prepoznajo svoje občutke in jih usmerja v obvladovanje le-teh.
Drugi zunanji sodelavci s področja medicine, psihologije, športa in pedagogike.
Nagrade in pohvale
Ustanovitelj in dolgoletni vodja »Šole osebnosti« je bil Viljem Ščuka, znan kot zdravnik, ki si prizadeva vključevati v klinično (Zahodno) medicino tudi oblikovanje osebnosti. Za te svoje dejavnosti je prejel številne nagrade in priznanja lokalnih skupnosti, zdravniškega združenja, društva defektologov itd. ter opravil številne intervjuje za osrednje slovenske in zamejske (Tržaške, Celovške) medije. Novinarji zlasti cenijo njegov kritičen odnos do potrošništva in njegova prizadevanja za oblikovanje zadovoljnih in odgovornih osebnosti.
Komu so namenjeni programi
Programi so namenjeni ustanovam (vrtci, šole, zavodi, podjetja in druge organizacije) in posameznikom (otrokom, mladostnikom, staršem, drugim odraslim). Vezani so na delo v skupinah (predavanja, seminarji, učne delavnice) in na individualne obravnave posameznikov. Predavanja, seminarji in učne delavnice običajno trajajo nekaj ur (2-16), po dogovoru lahko tudi več. Pri individualnih programih lahko gre za enkratno srečanje (1-2 uri), lahko pa gre za daljši proces (od nekaj 10 do več 100 ur).
Kje delujemo
Srečanja s posamezniki potekajo v Ljubljani, Mariboru in na Predmeji nad Ajdovščino, seminarji in izobraževanja po vsej Sloveniji.
Za pristen stik z okoljem je najprej potreben pristen stik s seboj.
ŠOLA OSEBNOSTI d.o.o.
Raziskovalna, razvojna in izobraževalna dejavnost
Štihova ulica 17
SI-1000 Ljubljana
ŠOLA OSEBNOSTI d.o.o.
Raziskovalna, razvojna in izobraževalna dejavnost
Štihova ulica 17
SI-1000 Ljubljana